Solnedgångar

Något jag är svag för är solnedgångar. Har så länge jag har kunnat hålla i en kamera älskat att fota dem, och varje sommar när vi är nere i Skåne får vi varje kväll uppleva underbara solnedgångar. Har lyckats samla på mig en hel del genom åren.











Vaknade kl halv ett imorse, jag måste verkligen ha varit trött. Har annars pluggat konstant idag förutom att jag gick med min mamma en lång promenad ute i regnet på eftermiddagen. Det är riktigt mysigt att vara ute när det regnar och man bara har paraplyet som skydd :) Imorgon blir det bara skolarbete också, men nästa vecka blir kort - endast tre skoldagar :D

/Andrea

Kommentarer
Postat av: tess

Jag älskar den andra och den sista bilden! :D as grymma^^

2010-05-09 @ 14:51:48
Postat av: Andrea

Tess: Tack! Jag gillar dem också :D

2010-05-09 @ 17:29:21
Postat av: Anna

As fiina <3

2010-05-09 @ 18:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0