Shopaholic-varning

Hej!

Det här har varit en väldigt harmonisk helg som har bestått av både plugg, men också mycket slötid. Har dessutom tagit två turer till Sollentuna Centrum de här dagarna för att leta efter en klänning till skolbalen om en månad. Tror jag har hittat en :) Tyvärr (:P) så blev det en del annat införskaffat också, två koftor, ett linne och ett par shorts, men så sällan som jag är ute och handlar så har jag inte så dåligt samvete :) Men jag gillar verkligen att gå i Sollentuna Centrum nu, det är så fint och fräscht efter ombyggnaden.

Dock ångrade jag mig att jag inte var ute mer idag, vädret har varit så härligt!

Ikväll blir det tacos till middag också, ett gott avslut på veckan ;)



Hoppas ni också hade en bra helg!

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0