Muffinsbak

Hej hej!

Skolavslutningen känns ibland så långt borta, men man inser ändå att de resterande veckorna går fort. Nu är det till exempel bara två veckor kvar av plugg - räknar inte den sista veckan då vi knappt gör någonting. Har mycket att göra den här kommande veckan, men sedan återstår endast en stor uppsats i geografi om jag inte misstar mig. Slutet av 9:an närmar sig med storm :)

Veckan har annars varit bra. I onsdags fick vi arbeta hemma med en redovisning som vi hade på torsdagen. Men efter att jag gjort min presentation var det SSM i badminton i hallen och vår klubb stod för funktionärer, så jag fick ledigt resten av dagen för att kunna ställa upp. Det var väldigt kul att hjälpa alla elever med regler, svara på frågor med mera :)

Idag har jag solat på morgonen och sedan pluggat. På kvällen fick jag dock ett riktigt ryck för att baka så jag ställde mig i köket och gjorde chocolate chip muffins :P



Hoppas ni också har en bra helg! :D

/Andrea

Kommentarer
Postat av: tess

MUMSIGT värre!^^

2010-05-23 @ 14:20:35
Postat av: Sandra

åååh dem ser ut som café-muffins! :D gott!

2010-05-24 @ 09:24:55
URL: http://sandan.blogg.se/
Postat av: Andrea

Tess och Sandra: Haha, tack hörrni ;)

2010-05-24 @ 16:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0