Erik 18 år!

Först ett stort grattis till Erik som fyllde 18 igår!! :D Jag, Anna, Tess, William, Sofia och Sandra gick hem till mig efter träningen för att baka en tårta i väntan på födelsedagsbarnet. Roligast var var det att baka tårtan som gav mycket skratt och flum, haha. Anna som ville ha tusen olika lager i tårtan, Therese med sitt godis som dekoration och William som gick lös på spraygrädden. Efter att vi överraskat Erik med tårtan satt vi och pratade ett bra tag innan vi drog oss upp till mitt rum. Anna, Tess och Erik skulle egentligen gått ut på krogen men det blev så sent så de stannade. Kvällen blev väldigt lyckad! :D

Ps: Det var en flicka här igår i ett av sina flum-stadier som gick lös på min blogg.. Ha överseende ;) Haha :D


Glada tjejer! Tess ville att vi skulle observera att hon var nyttig och
tog en frukt ;)


Husliga var vi allihopa :P


Vi skämtade om att spraya grädde rakt in i munnen,
haha bläää ;)


William sprutade friskt på med grädden, haha ;)



Dags att ta fram tårtan! :D



En glad och nu myndig kille ;)



Allihopa utom jag som fotar :)


Vår chokladmouse/grädde/vaniljsås/Dr. Oetkers tårtfyllning/sylt/
godistårta! ;D


Det blev så mycket bilder igår att jag begränsar dem till endast till att visa tårtbakningen :)

Idag blir det plugg, vara ute och njuta av det superhärliga vädret och sedan träning ikväll.

Mvh: Andrea


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha aa de va jättekul! :D

hoppas de är ok att jag snor nåra av dina bilder... (a)

2010-05-13 @ 13:01:02
URL: http://sandan.blogg.se/
Postat av: Anna

JA de va gura roligt xD JA VILL HA MER TÅRTA!!! hahah

2010-05-13 @ 13:25:30
Postat av: Andrea

Sandra: Ja det var askul! Visst får du låna några bilder ;)

Anna: Haha, var den så god? xD Det finns kvar lite fortfarande ^^

2010-05-13 @ 17:39:12
Postat av: erik

älskade tårtan:D

2010-05-20 @ 23:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0