Zombie

Hej :)

Är hemma från skolan idag på grund av förkylning. Jag håller alla tummar jag har för att jag ska bli tillräckligt frisk till på fredag då jag, Anna, Tess, William och Erik ska till Eskilstuna för tävling. Har sett fram emot det så vill verkligen kunna följa med.

På grund av den typiska tröttheten som man alltid får vid förkylning så har jag mest kollat på Vänner och tagit det lugnt. Men imorgon måste jag gå till skolan eftersom vi har matte muntliga nationella, hoppas jag kommer kunna vara kapabel till att tänka då, för just nu känner jag mig mest som en zombie..

Hoppas ni mår lite bättre än jag just nu ;)

Kramar

Andrea


Kommentarer
Postat av: Anna

Krya på dej ! :D <3

2010-03-31 @ 21:59:56
Postat av: Andrea

Anna: Tack så mycket! <3 :)

2010-04-01 @ 22:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0