Spånga ABC

Hej!!

Gårdagen var en superkul dag! Först var det tävling i Spånga där det gick sådär resultatmässigt för oss, men roligt hade vi. Jag som lätt hade vrickat foten i onsdags tog det lite lugnare, men den blev inget fysiskt hinder som skönt var. Det var bara jag, Anna, Therese, Sara, William, Erik och Grossman som tog Hugos plats där från vår klubb.

Efter att allas matcher var över så åkte vi till Kista för att äta på Food Courten där Anders även mötte upp oss och Sara åkte hem till sig. Det blev blandade val av rätter med pannkakor, asiatiskt, kebab och tacos. Och när alla var mätta och belåtna föreslog Anna och Tess att vi skulle gå runt lite i butikerna där Erik nog var den som provade mest kläder ;)

Tyvärr hann vi inte hem till Erik lagom till Melodifestivalen, men vi fick kolla på Lejonkungen II istället som William aldrig hade sett. En jättemysig och skrattfylld kväll som avslutning där även Eriks snälla hund Siri ökade mysfaktorn, så blev det en mycket, mycket bra dag! :D


Alla utom jag som fotar :D

Idag ska jag plugga lite samt ta det lugnt, har inte så mycket skolarbete den här veckan för första gången :)

Många kramar: Andrea


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vad hände med bilderna från klädprovningen då;)?

2010-03-14 @ 13:00:20
Postat av: Anna

Lätt en av de bästa helgerna xD

2010-03-14 @ 13:09:33
Postat av: Andrea

Haha, jag ville lägga ut fler bilder men det var så många ;D Får skicka dem senare ;)



Anna: Ja verkligen, känns som att varje gång bara blir bättre ;)

2010-03-14 @ 14:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0