Chokladfondue hos Sandra

Godmorgon! ;)

Fast jag kom i säng halv två inatt så vaknade jag runt halv tio, men är ändå pigg! Idag blir det räkning av matte, bio ikväll med kompisarna från igår samt en akut-hårtvätt, mitt hår ser hemskt ut för hann inte tvätta det igår kväll. Viktig information eller hur? :P

Det blev i alla fall en så otroligt rolig start på helgen igår. Jag, Anna, Tess, Erik, William, Sandra F, Sandra G, Sofia, Petra och Felicia var hos Sandra F för chokladfondue, men kvällen innehöll så mycket mer. Vi började med att köpa med pizza hem till Sandra. Jag köpte pasta med köttfärssås som jag hoppades inte innehöll ägg, men tyckte jag kände allergitendenser under middagen så Tess var snäll och sprang och hämtade min medicin även fast inget hände. Tack ändå Tess <3 :) Efter detta körde vi ett spel som heter Alias, som går ut på att vara i par och den ena ska kunna förklara för den andra vad som står på kortet utan att säga ordet. Riktigt kul faktiskt. Jag körde med William, men Sandra och Felicia var överlägsna, haha ;) Oh my god vad vi skrattade :D Efter lite dans i vardagsrummet samt doppande av frukt i smält choklad så kollade vi på film tills alla till slut började dra sig hemåt.


Vid matbordet med allas pizzor.


Alias var askul :D


Anna och Sandra under spelet.



Glada tjejer :)


Haha, alla gjorde "norrman-dansen", det såg så himla kul ut xD


William, Erik, Tess och Sandra körde hårt ;P


Chokladfondue, mmmm ;)



Sandra med sina vindruvor ^^


En av alla spexbilder som jag och Sandra tog :)



Alla utom jag och Sandra F som är fotografer ;)

En riktigt rolig kväll! :D

Kram Andrea

Kommentarer
Postat av: tess

awesome kväll!

Vet att jag kan vara lite överbeskyddande(lr nåt) ibland, inte meningen :/

Men Alias är något vi måste köra igen!!! (:

kraam

2010-03-20 @ 15:44:37
Postat av: Andrea

Det var en jättelyckad kväll, och jag har hittat ett nytt favoritspel tror jag ;) Det var inte meningen att skrämma dig förut, men det var snällt att du insisterade på att hämta den :)

2010-03-20 @ 16:59:13
Postat av: Anna

aaa va verkligen as kul xD älskar socker tärninge :D

2010-03-20 @ 18:42:31
Postat av: Sandra

yeay skitkul kväll var det! :D mm håller med anna, "sockertärningen" va klockrent!

2010-03-23 @ 19:22:25
URL: http://sandan.blogg.se/
Postat av: Andrea

Anna och Sandra: Haha, ja snacka blackout ;D men askul var det :D

2010-03-23 @ 20:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0