En fortsatt vinter

Hej!

Någon mer än jag som går lack på snön snart??! Just när man har börjat kunna se vägarna tack vare att all is har smält bort så ska det komma ännu mer snö. Aja, vackert är det men nu får det allt ta och gå mot vår..

Har idag tagit en day-off. Sov länge och har sedan tränat en timme, och försökte verkligen plugga men lyckades endast räkna i 50 minuter innan jag somnade på sängen. Vet inte vad jag blev så trött av men en power-nap var verkligen välbehövligt. Men det var en skön dag efter en aktiv vecka :)

Igår var jag däremot mer effektiv och fick mycket plugg gjort i matten och städade hela övervåningen. På kvällen gick jag på bio med Anna, Therese, William, Sandra, Anders och Erik. Vi såg I love you Philip Morris med Jim Carey. Jag kan tyvärr inte rekommendera den, den var virrig och nästan dålig tyckte jag. Några skratt fick man dock som alltid tack vare med Jim Carey i huvudrollen ;)



Snön är verkligen vacker, men nu är det dags för vår :)

Hoppas ni får en skön söndagskväll!

/Andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0