Sommarläger slut

Idag var sista dagen på sommarlägret som jag tillsammans med flera till från klubben var tränare på. Riktigt roliga och lyckade dagar blev det med alla våra 80 elever, men mer sliten och utmattad har jag nog inte känt mig sen resan till Boston för två år sen när vi var vakna två dygn i sträck.. Jag vet ärligt talat knappt vad jag heter. Nej inte så farligt kanske, men snart blir det dags att ta fram tejpen för att hålla uppe ögonen känner jag.. I onsdags var vi på Grönan med allihop, mycket jobb men vi ledare fick tid för oss själva också så det var askul. Och från igår till idag så sov vi över i hallen, och vi skrämde alla småungar med spökhistorier. Dock misslyckades det när jag och Anna skulle skapa lite liv i historien där det ingick att spöket i hallen än idag knackade på väggarna, då råkade vi nämligen visa händerna genom glaset och ungarna genomskådade oss x) Aja, kul var det i alla fall.


Gröna Lund i onsdags - Tarzan kammade hem typ 2 kg
mjölkchoklad :D



Tess kom och gjorde oss sällskap på grillkvällen, och blåste
tillsammans med William upp ballonger. Många skratt blev det ;)



Singstar igår kväll, många sjöng även fast tröttheten till slut tog
över.



När vi åkte hem i eftermiddags. Jag, min mamma, Marie och
William plus alla Linas grejer skulle få plats i vår lilla bil. Smockfullt
blev det :p


Nu blir det till att vila upp sig ett par dagar, det känns fortfarande inte som sommarlov :P

Go'natt, typ.

/Andrea

Kommentarer
Postat av: Anna

AAa d va as kul ;D sov typ 13h i natt så e nästan uppvilad xD

2010-06-19 @ 11:58:58
Postat av: Andrea

Anna: Ja det var jättekul ;) nästan samma här sov 12 ½ timme inatt, känner mig mkt piggare nu :)

2010-06-19 @ 12:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0