Shopping inför balen

Hej!

Har idag haft min morfar på besök, och sedan gått och shoppat med Jessica i centrum. Hon behövde fixa lite acessoarer inför balen och jag var bara allmänt shoppingsugen, hehe ;) Säga vad man vill men lite längtansfull är man inför balen ändå, vi har vår på måndag kväll. Jag skulle så gärna vilja se bilder från hur andra skolors baler ser ut, får väl leta runt på facebook nu när jag äntligen har skaffat det :P Det blev i alla fall en ganska lyckad shoppingtur, Jessica hittade en blomma till håret och ett armband och jag köpte ett sommarlinne.

Igår hade vi vår sista skoldag i grundskolan. Det känns lite konstigt, men jag ser fram emot gymnasiet och något nytt. Det ska bli spännande :) Gårdagen bestod dock bara av slapp-lektioner med ifyllning av utvärderingar och film-tittande.

Ikväll blir det kanske lite fotbolls VM om det visas någon bra match, jag är inte så inne i fotboll annars, men när det är EM och VM så blir det ett litet undantag ^^



Jessica köpte en macka på Subway till lunch :)


Såg den här inne på Lagerhaus, extra stora badmintonracketar
med en megaboll - haha. " With racquets that big there's no excuse
for missing a shot " Vad sägs som att komma till träningen med de
här? :P


Ha en skön lördagskväll!

Mvh: Andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0