Kräftan Andrea

Hej alla brända!

Hälsningen och rubriken kom till av anledningen av att min klass idag har tillbringat dagen på en strand i Vaxholm, och jag märkte allt för sent att jag varit lite för länge i solen.. Huden bränner, och inte blir det bättre av att typ bara halva jag är röd tack vare att jag satt med sidan mot solen. Aja, dagen var väldigt kul i alla fall! :) Vi spelade volleyboll, satt och pratade och lyssnade på musik, några badade och åt glass. En typiskt sommardag.

Kommer ge en liten förhandstitt på dagens bilder för att de blev så lyckade, men resten hoppas jag kunna visa på avslutningen ;)


Volleyboll med hela klassen :)


Anna och Amanda i ett vilt vattenkrig ;)


Somriga tjejer. Från vänster: Livija, Anna, Alice, Gabriella, Lara och
Amanda :)


Killarna mötte varandra i amerikansk fotboll, här har vi ena laget :P


Fisken Elias ;)


Jessica i solen =)

Ikväll blir det träning med Anna och Tess. Och imorgon är det sista riktiga skoldagen i grundskolan :D

/Andrea

Kommentarer
Postat av: Sandra

tack :D det var bara kul att fota lite ;)

ni ser ut att ha haft kul på vaxholm! :D

2010-06-11 @ 12:50:24
URL: http://sandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0