Pasta i massor

Hejsan!

Tog idag en lugn morgon, innan jag vid kl två mötte upp Jessica i Stinsen för lite shopping och fika. Väldigt trevligt, vi hade inte setts på två veckor sen skolan slutade i princip :) Resultatet av ett par timmars strosande i butiker blev ett par somriga plagg, och efter det köpte vi var sin glass och promenerade hem till mig. Efter lite prat om vad som hänt sen sist vi sågs, dator och wii så fixade vi middag bestående av enkel pasta och falukorv. Tror dock att vi skulle ha kunnat föda det dubbla antalet personer, eftersom vi (eller jag..) som vanligt kokade för mycket pasta :P Men det är inga problem, då finns det ju anledning till att äta pasta i två dagar till ;)


Mina och Jessicas glassar idag :) Tyvärr var vädret för ovanlighetens
skull inte så soligt, men glass smakar alltid ändå ;)


Hoppas ni har det bra annars! :D

Kram Andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0