Nagelkreativitet

Hej hej!

Har idag varit med Jessica hela dagen. Vi började hemma hos mig där vi spenderade den mesta tiden målandes varandras naglar och prata. Jessica fick en hedelig fransk manikyr av mig, men hennes tånaglar och mina fingrar fick en egen design.. Jessica kom på idén med nyckelpigor istället för det "gamla vanliga", så det fick bli rosa nyckelpigor för Jessica (vi hade inte röd, hehe) och jag fick blåa. De har antagligen fallit ner i något radioaktivt avfall och ändrat färg säger vi.. Men kul hade vi i alla fall, haha :D

Sen drog vi oss till hallen på kvällen för att spela lite, och vi fick sällskap av ett annat välkänt ansikte, nämligen Ergus. Så vi snackade och slog ett tag vi med.

En väldigt trevlig dag! ♥



Go'natt :)

Kram Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0