Morgonstund har jordgubbar i mund

Tja!

Allt bra med er? Jag mår bra och har nyss ätit en sen lunch efter att ha varit ute och sprungit. Nu blir det lite slapp-tid (inomhus, det är över 30 grader ute..) fram till träningen ikväll, vi blir nog sju pers minst idag - kul! :D Ska nog sätta mig i sackosäcken nu med The Voice i bakgrunden och fortsätta läsa Twilight böckerna, har bestämt mig för att läsa om dem efter att jag såg trean här om dagen :)

Började dock morgonen lite annorlunda. Pappa drog upp mig vid halv nio för att komma till jordgubbsplockningen när de öppnade innan allt folk anlände. Vi läste i DN förra veckan om ett självplocks-ställe inte långt härifrån, och det har vi saknat ända sedan det sista i stan lade ner 2002 har jag för mig. Och en riktig dröm var det för jordgubbsfantaster som vi. Rader upp och rader ner med både stora och små röda jordgubbar. Hade jag inte varit så morgontrött så hade jag nog uppskattat det lite mer dock.. Haha. Resultatet blev i alla fall två stora bunkar med jordgubbar, yummie :P



Såg ni VM-finalen igår då? Matchen tycker jag var ganska tråkigt, förlängning plus oschysst spel. Men Spanien var ändå värdiga vinnare tycker jag. Och än en gång hade Paul rätt, han blir förhoppningsvis ingens middag idag heller ;)

Ha en bra dag!

Mvh: Andrea


Kommentarer
Postat av: tess

Va kul med jordgubbs plockning ^^ vart var ni? =D kram

2010-07-12 @ 23:17:23
Postat av: Andrea

Tess: Vid Upplands väsby någonstans har jag för mig :S

2010-07-14 @ 14:32:27
Postat av: Jessica

Haha min kompis messa och sa att han va sugen på bläckfiskringar och sånt där efter matchen bara för han heja på tyskland xD kom att tänka på det när jag läste :P



Jag är duktig och kommenterar nu :3

2010-07-15 @ 23:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0