Lite (försenade) bilder från skolavslutningen

Hej på er!

Eftersom dagarna mest rullar på just nu utan att något speciellt händer så tänkte jag lägga upp några av bilderna sen vår skolavslutning som jag lovade. Här har ni ett helt lass, enjoy ;)


Livija och Alice i kyrkan.


Elias var en av flera som uppträdde under avslutningen i kyrkan,
duktiga var de allihopa! :)



Sen bar det av vidare mot klassrummet för lite tårta, film och betyg :)


Tårtätning ;)


Nästan alla tre bakverk gick åt ;)


Livija, Oliver, Mattias och Erik.


Anton och Christoffer.


Lara, Gabriella och Linnéa.


Många skratt blev det åt filmen som sammanfattade våra tre år
tillsammans :D



Pooyan med sina betyg.


Många, många kramar blev det under den här eftermiddagen...


... och lika många tårar :)

Sådär ja, några stycken foton blev det i alla fall. Än en gång: vilken lyckad avslutning det blev! Högstadiet var en jobbig men ändå rolig och minnesvärd tid som vi upplevt tillsammans. Så lite sorgligt är det ju att skiljas åt, men desto mer spännande är det att börja gymnasiet och få börja om på nytt igen. :)

Idag har jag solat och ska snart iväg för att fixa ett par ärenden. Igår blev det i alla fall en ASROLIG träning, det var dubblarna med William som gjorde det. Vi mötte flera seniorer och spelet var hur kul och bra som helst. Jag blir glad bara jag tänker på det :D Är taggad inför nästa träning redan, och då hoppas vi att systrarna och Erik äntligen är hemma igen ;D

Ha det bra!

/Andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0