Kryssning

Hej!

Har idag sovit länge och sedan solat. På eftermiddagen tog jag mig däremot i kragen och tömde hela mitt enorma klädskåp för att sedan rensa ut allt som jag inte behöver och sedan få ordning där inne. Ska bli skönt till skolstarten i höst att kunna se alla kläder för en gångs skull.. Nu är jag äntligen klar i alla fall och ska vänta ut solen så man kan ut och springa. För tillfället är det alldeles för varmt :S

Igår åkte jag och min familj på en endagskryssning som gick mellan Stockholm och Åland. Väldigt trevligt (förutom att gå upp klockan kvart i sex på morgonen..) och vackert var det att åka genom skärgården och njuta av lugnet på vattnet. Goda bufféer var det också ;) Lite långtråkigt blev det ändå de sista timmarna. Jag rekommenderar ungdomar att ta mig sig extra sällskap om de ska åka kryssning någon gång ;)

Och Anna, Tess, Erik och hela gänget som åkte idag - hoppas ni får det bäst i Arvika! :D



Ha en skön dag och njut av solen! Tror nämligen det kommer regn imorgon..

Kram Andrea

Kommentarer
Postat av: Anna

ååh va toligt :D tack vi hade de as bra ;P e stålt över ditt första dopp xD

2010-07-18 @ 17:29:34
Postat av: tess

Fett nice med kryssnings buffe, de kan jag säga var e sak vi saknade på Arvika ;) haha och jag har ett stort "gilla" på att du inte har badat för äns nu :) kram

2010-07-18 @ 18:33:22
Postat av: Andrea

Anna och Tess: Haha tack hörrni, får ta och göra det här badandet till en vana ;) Men askul att arvika blev lyckat (bortsett från maten lr kanske? ;P), längtar till att höra vad ni tyckte :D kraam

2010-07-18 @ 20:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0