"Knight and Day"

Hallå! :D

Har idag varit ute och sprungit och sedan gjort styrka. Nu börjar de resterande passen på träningsschemat komma till ett slut! Har typ bara 1-1 ½ veckas pass kvar nu innan vi är klara för sommaren och den obligatoriska badmintonen börjar igen med lägret. På måndag ska förhoppningsvis jag, Anna och Tess springa tillsammans nu när alla är hemma och synkade med schemat igen. Ska bli roligt att få sällskap, börjar bli lite segt att springa nu känner jag. Vill börja med det jag gillar mest och gör all sommarträning för - badminton! :D

I alla fall så blev det bestämt att jag, Anna, Therese och Petra skulle se den senaste (eller alla har nog sett den vid det här laget men i alla fall :P) med Tom Cruise och Cameron Diaz - Knight and Day, på kvällen. Så jag passade på att klippa håret (men toppade det bara) när jag ändå var vid centrum och min mamma ville fixa ett par nya dojjor till mig så drog dit lite tidigare. Där träffade vi Tess som strosade runt lite innan vi skulle ses vid busstationen. Det slutade med att hon bjöd in min mamma till att följa med och shoppa med oss ett tag, haha. Förlåt Tess, tyckte bara det var så roligt ;) Och det tyckte antagligen min mamma också för hon hängde på ett tag innan vi skulle dra till bussen ;D

Filmen var i alla fall bra och värd att se tycker jag. Med många vilda biljakter och en cool  spion-Cruise som spexade så blev den rolig och helt okej. Inget speciellt men underhållande. Många, många skratt blev det som vanligt också innan och efter filmen. Det är så härligt att ha er hemma igen Anna och Tess :D



Mvh: Andrea

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahah aaa de e sköönt att va hemma igen xD o de va kul med film ;P

2010-07-31 @ 12:17:25
Postat av: tess

Ja det är skönt att vara hemma, ska bli skönt att få spela lite badminton igen :) haha <3

2010-07-31 @ 17:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0