"Eclipse"

Heej!

Har idag varit i Kista Centrum med mamma för att fixa lite småsaker, även fast jag var där igår också på bio med roliga människor :D På kvällen idag blev det i alla fall träning as usual. Inte det bästa spelet för första gången på ett tag nu men vi fokuserade på övningar och styrkefys istället ;D Vi var sex pers så det var som alltid kul. Förutom att man på måndagar brukar spela sämre efter helgen så är nog de roligast eftersom så många från klubben är i hallen då. Men träning är alltid kul oavsett vad ;)

Igår var jag som sagt på bio i Kista tillsammans med Anna, Tess, Sandra F, Sofia och Petra för att se "Eclipse", tredje uppföljaren av "Twilight". Väldigt bra var den faktiskt! Absolut den bästa av de tre filmerna. Filmen var inte lika seg som de andra kunde vara tyckte jag, plus att den än en gång är väldigt romantisk så det faller man ju såklart för ;) Sen fick vi dock skynda oss hem till fotbollsmatchen - semin mellan Spanien och Tyskland. Tyvärr blev det förlust för Tyskland, aja, hoppas de spikar bronset i alla fall mot Uruguay :)


Petra, Sandra och Sofia i väntan på filmen :)


Therese ^^ Åh suck vad jag diggar min mobilkamera.. NOOOT

Go'natt

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0