Tillbaka i skolan

Hej!

Igår började vi skolan igen efter lovet. Det var helt okej, även fast det var en rivstart med en lång dag med åtta timmars skola. Vi fick datum för nästan alla prov plus nationella proven, men det är bara bra. Då kan jag planera tiden.

Men alltså det är ISKALLT i vår skola, jag undrar om de har någon värme på alls ibland. Jag och Jessica frös hela dagen igår, idag var jag bättre förberedd med en fleece.. Jag kan tycka kylan - eller i alla fall snön - är mysig, men inte den här råkylan som går genom märg och ben. Även fast det "bara" är -11 grader så känns det som minus 20..

Tisdagar är min badmintonfria dag så fick ägna den åt plugg. Efter skolan gjorde jag sällskap hem med Amanda och har sedan pluggat matte och tyska. Glömde dock min kemibok för att kunna göra labbrapporter.. Typiskt..



Aja, ha en bra kväll! :)

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0