SIS finalerna

Hey!

Idag åkte vi in hela klubben för att kolla på SIS. Vi fick bra platser på läktarna, och vi såg alla finaler som sammanlagt tog över fem timmar. Det var generellt mycket bra och jämna matcher, favoriten var nog herrdubbeln tror jag. Tyvärr vann inte Viktor Axelsen, men han kommer i framtiden ta den spelaren med storm. Yonex shopen som de hade hade bra utbud, och Tess köpte ny väska till exempel som var jättensygg, alla hittade något.

Alla fick än en gång sådanna här uppblåsbara yonexrör som man kunde heja med. Har fortfarande lite lock för öronen sen jag haft en kille bredvid mig dunkande med dessa konstant i nästan fyra timmar... Men riktigt kul var det ändå, och vi var nog tävlingens bästa hejarklack - haha xD

Är dock väldigt trött nu så ska nog lägga mig i tid, ska bara varva ner och skriva lite dagbok först :)

Imorgon är det skola och sen träning, jippey! Man blir så taggad på att spela när man kollar på proffsbadminton :D


På tåget till Eriksdalshallen.



En bit av vår hejarklack :P


Viktor Axelsen mötte en duktig indones :S


Sara och Anna :)


/Andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0