Öppet hus och SIS

Hej igen!

Började med att kolla runt på RB:s öppet hus. Fick reda på mycket om de tre programmen jag har som alternativ, men har redan bestämt mig :) Det känns skönt att slippa stressen över vilket program man ska välja.

Efter det mötte jag upp Anna, Therese och William och vi åkte in till Eriksdalshallen för att kolla på kvarts/semifinalerna i SIS. Vi ska in dit med hela klubben imorgon också. Det var jättekul och häftigt att få se att den nya tekniken Harry lär oss faktiskt fungerar på en riktigt hög nivå. Skrällen var dock en 94-kille från Danmark, Viktor Axelsen, som nu är i final. Han var rent sjukt bra!! Man började ifrågasätta sig själv rejält när man såg den danska talangen, och att han är uppe i världseliten och är lika gammal som mig och William.. Vi har en bit kvar om man säger så..

Sen kom flera till från klubben varav Harry och Marie som jobbade där. Kvällen avslutades på Donken, dagen var riktigt intensiv men kul! :D


Anna, Tess och William på Pressbyrån.


En av damdubblarna


Alla fick uppblåsbara Yonex-ballongrör för att
vinka och slå med så att det lät när man hejade :P
Gissa vilka som fightades med dem på tåget hem
sen ;)

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0