Komets Vintertävling

Hej!

Har idag tagit mig en väförtjänt lugn morgon :) Första gången sen lovet.

Igår var vi allihop på Komets Vintertävling. Det var jättekul även fast det resultatmässigt hade kunnat gå bättre och minus ett par skador. William kunde tack vare det inte spela och Erik sträckte sitt lår igen lagom till Therese och hans mixed. Anna och Tess har nu bara kvar en match att vinna i B till a-klass! Jag har tio så det dröjer nog ett par tävlingar till innan terminen är slut.
Vi träffade Mikaela också, första gången sen Vikingaslaget! :D
Men det blev en riktigt kul dag, och jag skrattar nog inte mer någonstans än i sällskapet med Anna, Tess, William, Erik med flera i klubben ;)

Fast idag blir det andra bullar med träningsvärk, städning av mitt stökiga rum och två kemilabbrapporter som ska bli klara.


Fredriks och Jontes dubbel, det slutade med vinst :)


Therese och Erik strax innan vi skulle åka hem.


Annas och Ala Mutkas mixed.


Tack vare att Eriks hörlurar förstörde frisyren
snodde Therese hans mössa, resultatet blev ju
riktigt snyggt :P


Have a great Sunday!

/Andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0