K-k-kallt..

Hej,

såg ni vad termometern visade igår? 21 minusgrader! :O Nu är det "bara" 15 minus men ändå är det svinkallt. Som tur var fick jag skjuts till träningen igår, annars tror jag inte att jag hade kommit hem utan att ha blivit en djupfryst fiskpinne. Brrrrr... :S

Vaknade tjugo i tolv idag. Det är så skönt att kunna sova ut och ligga och dra sig så länge man känner för. På måndag börjar skolan... Ska få lite plugg klart imorgon annars ska jag inte ägna en tanke åt skolan förrän det är dags.

Lagade mat ikväll, det blev honungsgratinerad kyckling med smaksatt ris. Familjen uppskattade det i alla fall :P

De här sista dagarna av lovet blir ganska fulla:

Torsdag: Lite plugg och träning
Fredag: Träffa Amanda
Lördag: Seriespel
Söndag: Tränarutbildning

Men allt förutom plugget är kul :)




Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll!

/Andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0