Ett litet fynd

Hej alla!

Har idag varit i skolan, sedan gått hem och pluggat samt tränat på kvällen. Inte en så speciell dag alltså, men det är så mina vardagar ser ut. Kom på idag att jag har mer att göra i plugg-väg än jag tror, speciellt om jag vill kunna följa med till K-hamn i februari.. Men i helgen, då ska jag få asmycket plugg gjort!

Igår var jag hos tandläkaren (Mindre kul, de satte dit en till liten räls ovanpå den vanliga men den syns knappt. Och sedan satt min tandläkare och drog i min mun i över en halvtimme - mänsklig hud är visserligen elastisk, men den är inte HUR töjbar som helst!) Däremot hittade jag en sak i centrum efteråt som alla badmintonspelare bara måste ha och som jag, Anna och Tess har letat efter länge - ett badmintonbollhalsband :D Berlocken är liten, 9 millimeter stor. Den kommer jag ha på mig varje dag ;)



Mvh: Andrea

Kommentarer
Postat av: tess

jag vill oxå ha en!, ska kolla om dom har en till ^^

2010-01-28 @ 12:44:34
Postat av: Andrea

Ja gör det! :D Jag tycker jättemycket om den :3 ^^

2010-01-28 @ 12:49:28
Postat av: mikaela

åå, jag fick en i julklapp! ^^ fast min ser typ lite annorlunda ut, men älskar den! :D

2010-02-28 @ 18:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0