Avatar

Hej!

Sitter just nu och väntar på att riset ska bli klart. Ska fixa lunch innan jag möter upp Amanda för att gå till parken. Jag, Amanda och Jessica tänkte nämligen åka pulka! Det var så kul när jag åkte med Anna, Tess, Sara med flera på julavslutningen att jag blev sugen igen :P

Igår var jag och min pappa och såg Avatar på bio, dock inte 3D som vi velat men det gjorde inget. Den har fått riktigt bra kritik, och det är regissören som har gjorde bland annat Titanic och Terminator. Avatar är en romantisk science fiction, och jag gillade den skarpt! Mycket bra gjord, och verkligen speciell. Jag brukar inte vara så mycket för SF, men den här tyckte jag om! Jag rekommenderar den! :D



Nu ska jag gå och äta lunch, hörs sen!

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0