2009-krönika

Har sett att många gör en sammanfattning av sitt år, så jag kan väl lika gärna haka på trenden och göra en egen ;) Jag har tagit ut några speciella eller slumpmässigt valda tillfällen av 2009 som jag har bilder ifrån, enjoy ^^

Januari 2009:


Oscars 15:års fest hemma hos honom. Det var riktigt kul, många skratt blev det :P

Februari 2009:


I februari hittade jag inte många bilder, kan ha att göra med för att den månaden mest bestod av badminton och skolarbetet dygnet runt, haha. Nej, men det hände inte så mycket speciellt. På bilden har vi Annas racket som gick sönder på en tävling.

Mars 2009:


Hade spelkväll efter ett misslyckat försök att gå på cybertown - det var stängt när vi kom dit ;) Men det blev ganska lyckat ändå.


Vi kollade på Melodifestivalen hos Amanda, samma gäng: Amanda, Jessica, Elias, Oscar, Oliver och jag var där :)


Elias 15:års fest, det var jättekul :D

April 2009:


Klubbresa till Örebrocupen, askul! :D Här hade vi picknick utanför hotellet :P


Lovet var också kul, jag, Amanda och Jess träffades. Och senare på kvällen hängde Elias och Emma på ;)

Maj 2009:


Valborg blev oförglömlig ;) Jag, Amanda, Jessica + några av Amandas kompisar gick till majbrasan och mötte där Anna och Tess med deras kompisar. Kvällens höjdpunkt blev nog att Anna, Sandra och Jessica tog årets första dopp ;) Kvällen avslutades med film hemma hos Amanda.


Muffinsbak med Jessica :)


Disneykväll med badmintongänget :) Vi försökte se de riktiga klassikerna. Vi tjejer körde sedan en uppföljning av denna kväll lite senare med tjejklassikerna ;)

Juni 2009:


Jag och Amanda hittade en helg en del fynd i mitt skåp sen jag var liten.. :P


Skolavslutning! 8:an äntligen avklarad :D


På samma dag firade vi att det var skolavslutning hos Anna och Therese. Det blev korvgrillning i regnet, cybertown och sedan mys framför lilla sjöjungfrun på kvällen. Världens bästa skolavslutning! :D


Florida i somras :)

Juli 2009:


Många roliga dagar med träning och kompisar. Här var en dag med Emma och Jessica :)


Mina grannar flyttade tillbaka från Singapore :) Här har vi en av barnen, Malin.


Fick besök av mina kusiner, här har vi Fredrik :)


Var på Skånelägret i Malmö med William och Erik i en vecka, men det blev träning i Stockholm ändå på måndagen efter. :D Och efter detta var det klubbläger.

Augusti 2009:


Hösten startade direkt med läger, tävlingar, träningar tidigt och utbildningar. Här var U2-utbildning med Anna, Therese, William och vi träffade även Mikaela på Bosön :)

September 2009:


Spexfoto i skolan, här har vi Alice och Anna som var skogshuggare ;)

Oktober 2009:


Klubbresa till Kristinehamn, Picassofjädern. Hur kul som helst! :D


Bowling med hela gänget, minns att det gick sämst för mig, haha :) Blev även flera biobesök denna månad, "My Sister's Keeper".. behöver jag säga mer? ;)

November 2009:


November var mest en pluggmånad för mig, men ett seriespel hade jag i alla fall bilder ifrån ;)

December 2009:


Sen kommer vi till Karlstadresan, bästa tävlingen och klubbresan någonsin! =D Här var några av oss på McDonalds ;P


Julafton var en lyckad dag :)


Jullovslägret :)

Man kan alltså lätt sammanfatta mitt år med tre ord: badminton, skola och kompisar ;) Har självklart inte nämnt alla kul tillfällen med tävlingar, kompisar och andra minnen för då skulle denna blogg ta slut - hehe. Men det var ett riktigt lyckat år!

Man orkar knappt kolla igenom alla dessa bilder, haha :P

Ha en bra söndag!

Mvh: Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0