Vikingaslaget

Hej!

Sitter nu framför datorn och försöker undvika att somna över tangentbordet. Efter helgens tävling är man riktigt trött, men det var tre jättekul dagar. Skulle haft singstar-kväll med anna, tess och deras kompisar men fick avböja i sista sekund. Jag orkade ärligt inte, krafterna är slut, haha :P Är förvånad över att jag inte har somnat än faktiskt.. Zzzz..

Helgen var superkul som alltid. Matcherna gick lite blandat men bättrade i alla fall på mina vinster till a-klass :D Fick också en placering i dubbel när jag och sara kom till final. Annars har det gått väldigt bra för klubben, och imorgon är det träning igen.

Fottade inte alls mycket, men bjuder på några få bilder:


Anna, Tess, Erik och William i fredags när vi diskuterade
om Erik och Hugo skulle köra i kjol i dubbeln, men det blev
tyvärr inte så.. :P



Anna, Therese och William älskade att göra mackor i
kafeterian så vi har nog gjort runt 100 mackor i helgen ;)



Sara, Anna och Tess idag.


Saras c-final idag som slutade i guld :D

Jag kommer sova gott inatt (trött plus träningsvärk), får drömma om fjäderbollar... Haha

Go'natt

/Andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0