"Vänner"-maraton

Hej!

Har idag pluggat kemi sen efter frukost fram till middagen ikväll. Har inte gjort något annat men har fått mycket gjort. Schemat kommer att se likadant ut fram till måndag kväll, då vi som tur är har studiedag på måndag så hinner dra igenom allt en gång till då. Ikväll ska jag dock se första omgången av Melodifestivalen, någon annan som ska kolla? :)

Gårdagen blev däremot ett jättebra slut på veckan och en bra start på helgen. Jag, Anna, Therese, William och Erik var hos William och hade "Vänner"-maraton. Lite strul i början med vägbeskrivning för Anna, Tess och Erik bara men allt löste sig ;) Med Vännertittande, kortspelande, lite youtube och många skratt så blev det en toppenkväll! :D

Några foton blev det i alla fall:


Tess och Erik :)


Alla utom jag som är fotograf, Erik, William, Tess och Anna :)



Anna blev helt till sig över Williams hockeyliknande spel
(vet inte vad det kallas), och det var jättekul faktiskt! Det
lät väldigt mycket dock :P



Therese :)

Jag måste börja ta för vana att ta med mig digitalkameran mer, saknar att få bra bilder..

Veckan har annars varit bra men full som alltid, ska nu ta mig en lugn kväll och slappna av lite.

Ha det bra!

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0