Studiedag

God eftermiddag :)

Har idag haft en lugn studiedag. Älskar att vara ledig, speciellt på måndagar :D Har i alla fall passat på att plugga kemi m.m. och tagit en promenad. Min klass var och åkte skidor idag, men jag har tyvärr aldrig gjort det så ville inte riktigt skämma ut mig i backen med klassen.. Ska i alla fall träna som vanligt ikväll. Något annat än plugg - äntligen!! :D Men nästa helg blir det annat: K-hamn med klubben!

Gjorde också mina gymnasieval igår kväll, tänk att vi snart börjar gymnasiet :)


Kemi är helt okej, i alla fall när man förstår den :)

Älskar hur som helst studiedagar, det (och lov) är det bästa med skolan - hehe ;)

/Andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0