Förkyld

Hej hej!

Efter en jättekul helg har jag blivit förkyld. Sitter här med snuva och en hals som känns som att den ska gå sönder när jag sväljer, men jag klagar inte. Timingen kunde inte vara mer läglig egentligen förutom att jag har viktiga prov den här veckan, men tror jag inte kommer missa dem. Har ett speckat schema de här kommande två veckorna fram till sportlovet och försöker planera så bra det bara går för att hinna allt, samtidigt är det mycket i badminton med föreläsningar, kurser, träningar och tävlingar. Hoppas allt kommer gå bra :)

Vill inte tråka ut er med mitt fulla schema, utan kan berätta kort om helgen istället ;) Det var askul från första minuten på resan till sista. Förutom att mina matcher gick sådär så kompenserade den sociala biten upp det hela. Jag låter några bilder förklara hur vi hade det istället för att skriva, jag skulle kunna berätta i det oändliga annars ;)



Ännu en toppenresa med klubben! :D

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0