Vaio laptop in my <3

Gott nytt år allihopa!

Tänk att om mindre än ett dygn så är det 2011, året har gått fort stundtals, men i mellan åt har jag bara velat spola fram tiden. 2010 var i alla fall ett toppenår verkligen, hoppas att 2011 blir minst lika bra!

I alla fall så sitter jag i skrivandets stund i soffan i vardagsrummet med min julklapp. Glömde nämligen visa bilder på min nya laptop! Min pappa har i flera år visat mig annonser och artiklar om olika laptops och alltid frågat: vilken tycker du bäst om? Tror så här i efterhand att han velat ha en mer än jag, hehe. Nej men jag är jätteglad för den, en rosa Vaio. Nu är jag inte lika bunden till min stationära hemma vid skrivbordet.



Ikväll ska jag först möta upp Jessica och Anthony sen bär det av hem till Sandra för nyårsfirande :D

Hoppas ni får en kul start på 2011!

Kram Andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0