Thank god it's Friday

Hej!

Skulle idag haft Z-dag (Znoooooooooze-dag) men tyvärr så behövde alla som läser Samhällskunskap A gå på obligatoriska föreläsningar om människans rättigheter, så det blev skola ändå. Aja, det var helt okej, trots att hälften av tiden gick åt till att titta på "Flyga Drake" i aulan. Men eftersom min sam-grupp och Elias och Williams har samma lärare så hade vi tillsammans. Spenderade en stor del av dagen med Elias och det var såklart jättekul eftersom vi inte ses lika ofta nu! Kände mig så glad efteråt, kan inte hjälpa att jag saknar att träffa mina förra klasskamrater regelbundet :)

Efter skolan så var jag tränare med Sara och drog sen hem. Är riktigt trött av någon anledning, men har däremot en HEL helg nu och vila ut på. Jobbar ju inte på söndag för en gångs skull. Känns skönt att kunna sova ut på mornarna i ett par dagar nu, även fast det blir plugg. Snart är det jullov däremot! :D


Den här typen lunchade jag med idag, var riktigt
kul att få uppdatera varandra och få en chans att
prata en längre tid! :) Bilden är från 9:an när vi
var på stranden med klassen ;)

/Andrea

Kommentarer
Postat av: Jessica

Min mat! :(

2011-01-06 @ 22:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0