Spånga Open

Heeej!

Har idag jobbat i kafeterian samt pluggat, men gårdagen var mycket mer värd att berätta om! ;) Efter en tidig morgon så tog fem av oss bussen till Spånga i morgonkylan för att sedan träffa Erik, Jessica och även Rickard i hallen! Många av oss spelade riktigt fin badminton, speciellt William som riktigt glänste under sina matcher. Sara bättrade även på sina matchvinster till A-klassmålet. Vi andra körde på men lyckades inte riktigt lika bra. Spånga håller dock i några av våra asbolutfavorittävlingar, och jag njuter av varje sekund vi är där. Den trevliga atmosfären som Spånga alltid bemöter en med, bra matcher och spelare och att bara få vara där med några av de bästa människor jag träffat :) Jag är inte nöjd för fem öre med mitt spel igår, men jag vet min svaghet och ska se till att träna på den. Kvällen blev lagom sen och vi åkte hem vid 18 ungefär, då tog vi bussen hem allihop och sedan tog jag, Erik och William ännu en till Rudbeck. En lyckad dag i Spånga trots kylan och inte världens framgångar, men med trevligt sällskap och Spångas lussebullar så blev det en asbra dag ändå ;)

Här kommer ett lass bilder:


En frusen Tessie och William på ditresan.


En (mycket suddig) bild från Williams första match.


En nöjd och belåten Erik i lunchpausen :P


En glad William med sina konstverk till bananer, jag och Tess hade
lite tid över och inget annat "ritpapper" tillgängligt ;)


Tess, Sara och Anna :)


En lycklig Anna! :D


Spångas mumsiga priser - fruktkorgar! :D


Den klassiska bilden vid Spånga Station med hela gänget utom jag
som fotar. Tycker det är synd nu i efterhand att jag inte var med
på kortet :( Får tänka på det från och med nu ;)

Är däremot ledig imorrn, älskar studiedagar - tjohoooo! :D

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0