Jullovsläger och elitserien

Hej hej!

Har de här senaste dagarna jobbat i kafeterian i hallen medan jullovslägret har pågått under tisdag och onsdag. Till en början så behövdes det inte fler ledare än fyra till lägret, så då skrev jag upp mig på extra pass i kafeterian istället. Sedan fick jag en ledarförfrågan två dagar innan lägrets början men då kunde jag såklart inte tacka ja, lite synd men fick jobba i alla fall.

Igår så var vi och kollade på elitseriematchen mellan Täby och Kista i Täbys nya fräscha rackethall (riktigt fin hall alltså). Bra matcher var det!

Ikväll var det träning som gällde och det var askul att få spela. Vi tränade även i måndags och det var första gången jag körde badminton på två veckor, så det gick ju därefter...

Lovade mig själv en vecka fri från plugg nu under lovet, men imorgon ska jag börja ta itu med allt jag har att göra innan lovets slut. Wiiiiehooooo.

Ikväll så skulle Jessica sovit över, hon fick dock förkylningskänningar så vi skippade det - du får krya på dig Jess! :)

Bjuder på en del bilder från veckan.

Foton från jullovslägret:


Tävlingsjuniorerna vid lunchpausen.


Hinderbanan som anordnades som kontrast till all badmintonteknik
uppskattades!


Många nya ansikten hade anmält sig till lägret - kul! :)

Bilder från elitserien i Täby:


Presentation av lagen alldeles i början.


Fredrik och charmtrollet Otto ;)


Herrdubbel 1. - cool match!


Damsingel 1.

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0