ATJOOOOO!

Hej allihopa!

Sitter här hemma och svär över att min rätt så rejäla förkylning valde att slå till precis lagom till seriespelen den här veckan. Både i torsdags och idag så tävlade division 3 utan mig medan jag får sitta hemma och plugga. Blääää. Aja, det går inte och göra speciellt mycket åt. Det känns som att hela världen går omkring och hostar och nyser just nu så det var väl rätt så omöjligt att hålla sig frisk antar jag.

MEN, har idag lyckats få lite julklappar inhandlade i alla fall och det är ett plus. Det är ju julafton om mindre än en vecka! Pappa gick även med på att införskaffa en ordentlig gran i år (det vill säga en plastgran som i alla fall är högre än 30 centimeter), så på onsdag ska den upp! Hittade även ett litet fynd till mig själv i Sollentuna C. Ett par vantar som har "påtagbar" mössa för fingrarna, de var så söta och sköna tyckte jag ;)

Pappa fyllde även igår, så då blev det tårta och kalas - hehe ;)



Hoppas ni får en trevlig lördagskväll!

/Andrea


Kommentarer
Postat av: tess

Fina vantar! :D

2010-12-20 @ 09:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0