Vinbär i mängder

Hej!

Har idag varit i Eskilstuna och hälsat på min morfar med familjen. Min pappa hade lovat att fixa hans nya dator (yes it's true, morfar har gått och blivit teknisk..), och vi andra umgicks med kusinerna och deras mormor och morfar som kom på besök. Trevligt var det :) På kvällen avslutades dagen med en god pizza, jag fick ta en utan ost men väldigt gott var det i alla fall :)

Nu ska jad börja dra mig mot sängen, gick ju upp klockan nio imorse och det är man inte van vid ;)

Men några bilder sen dagen först:


Vinbärsplockning blev det också som resulterade till en kaka lite
senare :P


Vackra är de :)


Frederic och Sophie - kusinerna, som just här är väldigt
fokuserade på glassen ;)



Kvällens pizza =)


Solnedgången från baksätet. Hemresan bjöd inte på roligare
bilder än så tyvärr ;)

Go'natt!

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0