"Raindrops keep falling on my head.."

Hej!

Har idag varit ute och sprungit med Anna på morgonen, och detta är officiellt mitt sista springpass enligt träningsschemat - jippey!! :D Ett sexveckors schema som vi fick av vår tränare när sommaren startade är nu klart, och nu på torsdag börjar lägret som sedan drar igång säsongen på riktigt. :D

Jag, Anna, Tess, William, Sandra F och Sofia skulle egentligen ha grillat i Vaxholm idag, men klokt nog bestämde vi oss för att inte chansa med tanke på regnet som förväntades komma under eftermiddagen. Så det slutade med att jag, Anna, William och Sandra var hos Sandra och kollade på en film. Vi hann precis ta oss dit innan det började regna kraftigare. Men jag måste erkänna att William ( som älskar regn ;) ) har rätt i att regn kan vara mysigt och avslappnande. När man sitter inomhus och hör regnet smattra mot fönsterrutorna så kan man inte låta bli att slappna av. Dock upplevde vi nackdelen när vi skulle cykla hem efter filmen.. Vägen hem kändes längre än vanligt och när vi skulle skiljas åt var vi båda plaskvåta och lite smutsiga efter att pölarna sprätt upp på byxorna. Men säger som William igen: är man ändå så blöt så spelar det ingen större roll ;)



Men hoppas ändå att morgondagen blir lite torrare ;)

Mvh: Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0