Myrinvasion i Rösjön

Hej hej!

Hela veckan har bestått av träning, träning, träning som vanligt, så det har inte hänt något speciellt utöver det. Fick dock reda på idag att vår skola börjar den 19:e istället för den 18:e som jag först trodde. Där vann man en extra sommarlovsdag, det tackar man för. Nu är det ju bara två veckor kvar på sommarlovet och sen börjar gymnasiet, och nästa vecka drar första träningslägret igång. Både sorligt, roligt, nervöst och spännande, blandade känslor för att lovet snart kommer till sitt slut..

Har idag i alla fall tillbringat dagen i Rösjön med Anna och Therese. Vi badade, solade och pratade, väldigt skönt var det :) Det enda jobbiga var alla flygmyror som bokstavligen attackerade stranden och fyllde luften så vi blev halvt galna, haha.

Imorgon ska jag, Anna och Tess springa sommarens sista konditionspass (TJOHOO!! :D), och sen blir det grillning i Vaxholm med ett gäng.


På stranden :)


Vårt vackra sandslott, till och med med en vallgrav ;)


Anna och Therese :)



Vi hade tur, stranden var inte alls lika överbefolkad som förra
gången vi var där :O


Uppdaterar det här inlägget kanske senare med fler bilder.

Nu ska jag bänka mig framför Tv:n, DN-galan i friidrott pågår just nu :D

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0