Hemma från Upptaktslägret!

Hej!

Är nu hemma från upptaktslägret i Kristinehamn med klubben. Efter askul dagar med mycket badminton, träning och skratt så känner jag att dragningskraften till sängen börjar bli övermäktig.. Jag sumerar kort de fyra dagarna som vi var där i alla fall. Vi har haft sammanlagt tio timmars träning har jag för mig, och spenderat resten av tiden till andra aktiviteter som kanotpaddling, bad, prat, allmänt mys i stugorna och runt lägerelden på kvällarna, minigolf, lekar med alla deltagare och massor med annat. Plus en väckning kl halv två  igår natt får jag ju inte glömma - då var det nämligen dags för en löprunda! Oh my god... haha! Jag, Anna, Tess och William hade tur och fick dela stuga också, och vi och tillsammans med alla andra härliga personerna i vår klubb har delat hur många skratt och minnen som helst under helgen. Ett superlyckat läger! :D En bra början på säsongen ;)

Fotade relativt mycket också så bjuder på ett snabbt collage med några av bilderna. Kanske om jag har tid så lägger jag upp separata bilder (så man ser bättre) senare. Hade dock så svårt att välja så körde ihop dem allihop till en sammanfattning tills vidare.



Har försökt få med lite av allt, dock inte på tågresan och träningen.

Nu ska jag sova, äntligen. Zzzzzzz.... ;)

Mvh: Andrea

Kommentarer
Postat av: anna

Jaa verkligen ett as kul läger ;) <3

2010-08-17 @ 11:51:48
Postat av: Andrea

Anna: Jaaa oförglömligt <3 ;)

2010-08-17 @ 15:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0