GAAH! Skolstart imorgon!

OH MY GOOOOOOOOD!!! Imorgon börjar skolan! Vi börjar gymnasiet, i en ny skola och i en ny klass med nya lärare. Det sköna är ändå att jag spenderat relativt mycket tid där redan eftersom vi har haft lektioner där genom åren med mera så det känns inte helt främmande. Som skönt är så känner jag också väldigt många som går där, bara inte någon i min klass. Hoppas det kommer att gå bra, det är spännande men väldigt nervöst :S

Så det här är sista sommarlovsdagen. Jag ska chilla och bara njuta av den och sen blir det träning på kvällen, för det här blir i princip min sista vilodag på två veckor minst. Nu börjar skolan, det är tävling och utbildning i helgen och sen är det Portugal! Idag var min absolut sista sovmorgon också för lika lång tid framöver, så gissa vem som INTE gick upp innan tolv..? ;)

Mitt sommarlov har varit så lyckat. Jag har hunnit resa utomlands, vara jättemycket med mina vänner, tränat ännu mer, varit på två läger och samtidigt kunnat ladda batterierna genom en hel del dö-tid. Ännu en sommar att minnas under det ruggiga vinterhalvåret :)


Sena och ljumma sommarkvällar kommar jag att sakna ♥

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0