Den bästa julklappen

Tja!

Den här dagen har känts jättelång, och klockan är bara fyra. Hmmm, kan det ha något att göra med att jag gick upp innan kl 9 för en gångs skull? Hehe. Hade hur som helst en tandläkartid att passa så fick dra mig till Folktandvården det första jag gjorde. Nu är det förhoppningsvis bara ett par månader kvar innan metallskrotet, också känt som tandställning, åker ut till jul. Det blir den bästa julklappen någonsin i så fall! :) Fortsatte sen att fixa lite andra ärenden medan jag ändå var i centrum och åt sen lunch med mamma i food courten.

Igår var det träning med Anna, Tess och William och det var vår sista sommarlovsträning innan lägret och vår tränare kommer tillbaka. Roligt och bra spel var det i alla fall! Morgondagen blir ägnad åt packning till upptaktslägret som börjar på torsdag, det kommer bli sååå kul! :D



Ska nog kolla lite på EM i simning snart, annars blir nog kvällen lugn.

/Andrea


Kommentarer
Postat av: tess

Åhhh God Jul! Vad skönt :) haha nu kan du le riktigt stort igen;)

2010-08-11 @ 10:03:57
Postat av: Andrea

Tess: Haha, ja om ett par månader så ;D Längtar jättemkt! :)

2010-08-11 @ 11:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0