Valborg

Hej på er,

har idag varit ledig från skolan. Egentligen skulle vi endast gå halvdag till kl 12, men det slutade med att våra enda lektioner blev inställda så det blev en tidig helg! Riktigt skönt. Jag har skrivit mer på min redovisning i kemi, varit ute och sprungit en runda och på kvällen gick jag ner till majbrasan med min pappa. När jag var ute och sprang så mötte jag halva min klass, kände mig jättefånig som inte stannade eller något men hann i alla fall få ur mig ett hej innan jag försvann igen, haha.

Kvällen blev kort, gick till badberget för att kolla på majbrasan där och mötte som vanligt halva bekantskapskretsen. Jessica kunde tyvärr inte komma, men som kul var så hann Anna och Therese dit en stund. Vi lyckades hitta William i folkmassan också. Efter att Kjerrgrens gått stod jag och William och språkade en stund innan regnet avbröt oss, men man hann se nästan hela brasan i alla fall :P Kunde följt med Anna och Tess lite senare, men stannade hemma idag även fast det hade varit roligt :)


Det var rikligt med rök i början innan elden tagit fart ordentligt :O


Allihop plus Kjerrgrens kusin och Anders -  som även fyller 14 idag,
grattis!



De skulle absolut leka med en tändare som Tess hade med sig, jag
blev riktigt nervös faktiskt... :S



Brasan :)


/Andrea


Kommentarer
Postat av: anna

ååå vad duktig du va som sprang:D ska oxå börja springa snart ;P

2010-05-01 @ 15:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0