April april

Helluuuuu!

Även fast jag fortfarande är förkyld så känner jag mig på väldigt gott humör :D Har haft en helt okej skoldag (slutade till och med lite tidigare), det är påsklov, imorgon ska jag med Anna, Tess, Erik och William till Eskilstuna för tävling och det blev även lite badminton ikväll även fast jag fick nöja mig med att vara åskådare.

Har någon blivit lurad idag då? Jag bestämde mig för att inte gå på något aprilskämt i år, och har än så länge inte gjort det så borde hålla mig dagen ut (kl är 22.35 hehe).

Håller tummarna för att min förkylning ger sig lite mer till imorgon, så blir det nog en jättekul dag! :)

By the way, Happy Easter in advance!

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0