Snö

Hej hej!

Idag när vi gick från idrotten i skolan möttes vi av ett tunt snöfall. Jag läste i tidningen att det skulle snöa idag, men det känns så tidigt. Det snöar nu men inte brukar det snöa på Julafton när det passar som bäst. I alla fall så gick dagen bra, jag, Amanda och Jessica höll i idrottslektionen då vi hade badminton. Vi ska hålla i fredagens lektion också. Det gick bra till en början, tills en annan skola kom och började väsnas vill säga. Då kunde man knappt göra sig hörd x(

Eftersom vi slutade lite tidigare på grund av provet följde jag Jessica en bit. Vi gjorde en sväng förbi badmintonhallen också och slog i någon halvtimme. Om en timme ska jag dit igen för träning halv sju ;)

Det coolaste idag var ändå att vi inte fick någon tyskaläxa! :D Det har hänt TVÅ gånger under hela högstadiet att Anci inte har gett oss läxor. Den här dagen kan tecknas som historisk :O

Jessica
Jag och Jessica ritade lite i den lilla snö som kommit, fast Jess är inte så
förtjust i att bli fotad - hehe ;)

Jessicas och mitt konstverk
Jessicas och mitt konstverk ;P


/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0