Slut på höstlovet

Hej igen!

Suck, imorgon är det måndag. Höstlovet är slut. Jag kan inte säga att det har varit mitt roligaste lov precis, har fått plugga alla dagar utom en och det var igår. Men det är ändå bättre än att gå i skolan och ha lika mycket prov och inlämningar ändå. Jag hoppas på att kunna träna alla tre dagar den här veckan i alla fall och det är ett stort plus :)

Har däremot hittat en ny favoritlåt: http://www.youtube.com/watch?v=7VIpOvwOeRY. Taylor Swift's senaste: Jump then fall. Jag gillar den :)

Imorgon kommer jag i alla fall att ha engelska redovisningen och inlämningen överstökade, bara vanliga tyskaläxor samt en matte som redan är klar och HK-provet för veckan som är kvar. :) Jippey! Man får glädjas åt det lilla :)



Ha det bra!

/Andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0