Seriespel Tennisstadion

Idag klockan 9:00 var det seriespel i tennisstadion, minns inte om det var division 3 och 4 som spelade... I alla fall så gick det sådär, jag var bara med i första omgången då jag var tvungen att gå hem och plugga. Har ett NO-prov på måndag tyvärr. Jättetråkigt, men jag kunde vara med på första i alla fall. Jag förlorade dubbeln med Sara men vann singeln i en riktigt läskig och tajt 3-setare. Det finns nog ingen skönare känsla än att vinna en jämn 3-setare! :D Annars gick det tyvärr inte så bra för laget, många jämna matcher men inga fler vinster :( Men vårt lag var inte på topp, förutom att många inte kunnat komma och vi hade fått ersätta med nya spelare så var nästan alla förkylda + diverse skador. När jag gick så gick det lite bättre för oss mot nästa laget i alla fall. :)

När jag kom hem var det plugg som gällde, dessa fem veckor fram till julruschen är slut kommer bli hemska. Jag längtar tills de är över, och får tänka på de små ljuspunkterna istället. Som DM, Karlstad Open och jullovet :) Bara badminton - hehe :P


Hallen


Jockes och Fredriks dubbel


Jonte


Haha, Annas racket plus Henrik, William och Anna ;)

Det var roligt även fast det inte gick så bra som det kunde ha gått, hade alla varit på topp utan diverse handikapp som förkylningar och skador hade det garanterat gått bättre, men det gör inget :) Det finns ingenstans jag trivs bättre än i badmintonhallen och med alla dessa människor ;)

Kram: Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0