Intensivt

Idag var en riktigt intensiv dag. Alla dagar är det nu fram till jullovet, men jag har verkligen inte kunnat andas ut på hela dagen. Skoldagen var ändå relativt kort med start kl nio fram till kvart över tre. På idrotten hade vi simning. Det var kul även fast vi idag fick köra ryggsim och livräddning. Jag körde med Amanda, och det gick relativt bra ända tills jag fick en kallsup vill säga och började skratta samtidigt.. Tur att Amanda inte var döende ;) Det var inte bara vi som fick en del missöden, Laura och Linnéa dränkte varandra flera gånger om :P
Sista lektionen var hemkunskap. Det var kul, vi lagade gratinerad kyckling, spenatris, grekisk sallad och efterrätt. Det tog två timmar, men allting blev jättelyckat! Jag kunde tyvärr inte smaka allting på grund av allergi, men de andra gillade det skarpt :)

Jag skippade träningen ikväll för jag var tvungen att få den här förbaskade so-uppsatsen klar. Vår dead line för den är på tisdag men har ju ingen tid i helgen på grund av DM. Imorgon vill jag bli klar med bild-inlämningen också. Inget är helt klart än, men ska försöka få det avslutat imorgon. Skulle vara så skönt, har slitit asmycket och vill bara få det över och hoppas att det går bra.

Igår var jag astrött efter domarutbildningen i hallen, så jag lade mig vid nio. Ska nog lägga mig i tid ikväll också.. Zzzz


Elias
Innan vi skulle simma roade jag och några
kompisar oss med att styla Elias hår ;)
Ps: han har inget vax i håret alls, haha.
Helt otroligt..

Amanda och Elias händer
Jag har inte berättat om Elias och
Amandas händer. Amanda är känd för
sina otroligt små händer, medan Elias är
tvärtom. Det är så roligt att jämföra,
 jag har någonstans mitt i mellan :P

Hemkunskap
Här har vi min grupp på HK:n, Anna, Laura och Lara :)


/Andrea


Kommentarer
Postat av: Alice

heej Andrea!



Jättefin blogg!:)



kramar Alice

2009-11-24 @ 19:29:22
Postat av: Andrea

Tack så mycket! :D

2009-11-28 @ 20:04:03
Postat av: Amanda Östlund

:P Guud vilken underbar bild. Jag måste verkligen ha minihänder :P

2009-12-18 @ 16:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0