Första advent

Första advent idag! <3 Snart är det jul! Det känns ibland som att man inte kommer någonstans med allt plugg osv, men sen inser man hur snabbt det går egentligen. Min familj har satt upp julsakerna idag, det kändes mysigt att få lite julstämning. Om tre veckor är det jullov!

Annars har jag pluggat idag, och sen gått en lång promenad med min mamma ute i dimman. Jag var tvungen att fota, det var otroligt! Det kändes som att gå genom ett sagoland :)


Försökte zooma in svanen som ensam gled på vattnet, det
ser ut som att den flyter runt i tomma intet.



Det såg nästan ut som att bryggan hängde fritt :)

oktober 2009    29 november 2009 
En liten skillnad kanske? Samma plats bara att den första tog jag i oktober och den andra idag :)
Jag föredrar den första, kolla bara färgerna :D


Första advent! :D

Ha en bra första advent!

Kram: Andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0