Bowling

Gårdagen startades med en "tidig" tripp klockan tio till nya Sollentuna Centrum för att hitta skor. Jag var där på invigningsdagen också, och det är så fint nu! Man får en riktig "USA-känsla" där inne, det kändes för ett tag att jag backat tiden och det var sommar och jag var i Florida's stora shoppingcenter som Sawgrass Mills och Dolphine Mall med musiken och palmerna överallt.  
Tyvärr hittade jag skor men inte i min storlek så jag och pappa gick till Stinsen istället, pappa ville verkligen att jag skulle få inköpet av skor klart. Och det ville jag med för det finns inget värre än att prova skor.. Jag gillar att spontan-shoppa men inte när man har ett "måste" som ska bli klart.. I alla fall så hade inte Stinsen skon över huvud taget. Jaja, jag får fixa det en annan dag ;)

Efter det fick jag styra stegen mot bowlinghallen. Jag, Anna, Therese, Anders, Sara, William och Erik skulle bowla. Det var riktigt kul, även fast jag verkligen inte var bra. Fyra gånger i rad träffade jag inte en enda kägla, så i protokollet hade jag ett långt streck bara. Aja, någon måste vara den som kommer sist ;) Fast jag hade tur och kom bara näst sist då Erik kom lite sent och han fick hoppa in senare så jag hade ett litet försprång i poängen :P

När bowlingtiden var slut gick vi hem till mig och körde Wii. Många skratt blev det, en lyckad dag! :D

Grattis än en gång till William som fyllde 15 år den 29:e oktober! :D


Sollentuna Centrum
Sollentuna Centrum ser verkligen fint ut nu! Och med musiken som strömmar ut ur högtalarna känns allt mer lyxigt.

Lite bilder från gårdagen:

Ber om ursäkt för de dåliga bilderna, hade inte digitalkameran med mig.



Therese

Anders, Anna och William

Anna och Sara

Erik

Protokollet



Mvh: Andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0