2012

Förresten så glömde jag berätta att vi äntligen har bokat biljetter till "2012", på premiärdagen! Jag är så glad för jag ville verkligen att vi skulle se den :) Jag, Anna, Therese, Sara, William, Erik och kanske Henrik ska gå. Jag har verkligen varit sugen på den ända sen jag såg reklam för den när vi var i USA i somras. Den är som "Independence Day" och "Day After Tomorrow" tillsammans! Det är ju samma regissör. Den kommer bli lite läskig kanske då filmen heter 2012, men den kommer bli riktigt maffig. En riktig naturkatastrof-film.

Haha, jag är riktigt taggad inför nästa fredag alltså :D

Oj, fick just sms från Tess om att det går bakom kulisserna av "2012" på kanal 5.. Vilken timing, det måste man ju självklart se :D



//Andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0